9/19/07

Shop Update




The shop has been updated with these goodies.

I got my DT box of Jack & Abby last night and was so eager to bust into it. I usually shy away from the chipboard minis because it takes a little more commitment to finish them but I couldn't stay away from this little house shape. I really love the chipboard frames and buttons in this line. I can't wait to find some time to finish a few more!

16 comments:

Holly said...

I love what you did with the house chipboard book. I saw that the other day at my LSS, but I didn't really know what I would do with it. I already have another house shaped book that I haven't touched. LOL.

~~wenhether~~ said...

Love your little house!! I must go to my LSS and try and get one....would be perfect for the home scrapbook I plan to do! Thanks for sharing!!

Boriquaz said...

I love your house chipboard book. Hopefully I will get one soon as well. Can't wait to see what the rest of the book will look like!

Charin said...

Such cute stuff :)
It must be so much fun to have those yummy boxes of Love, Elsie sent to you! :)

Carla said...

omg JACK AND ABBY IS OUT?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! yesss.

Michelle said...

Looks like you're having fun with your new goodies.

*~*Amber*~* said...

wow... totally LOVE all this stuff girl! I need to try one of those books. I got a lil jack+abby in a DT box yesterday for a kit club so Im pretty anxious to play with it... I have a feeling im going to need the whole line once I done though! haha Lucky girl you! xoox

Holly said...

Hmmm...me thinks I love them, and I bought them! Thanks, Rachel...you rock!

Marlou said...

love your little chipboard house, its gorgeous!! :)

Yummers! said...

I ordered the Jack and Abby collection and I didn't see a house book to order. I love what you did with yours!! I'd love to make one full of photos & thoughts about the construction of my new dollhouse (see: my blog). It's been a fun and interesting journey. Sooooo... YOU have inspired me with a new idea and it's only 9:00 AM.
Joni

Marie said...

This is sooo freakin cute!!!!!!!!!!!!!!

Marie said...

opps thought that was 2 diff posts! LMAO that first one was for the house and this is for the rest........Abso beautiful!!

Cat said...

Dream Home Book is SUCH a great idea. One of my friends in high school used to cut out pics out of magazines of dream home stuff and put it in a notebook...I thought that was cool then, but this would be so fun to do. You are sooo creative.
OH and btw, I'll get you the felt, it has been a rough week with teething and colds.

RachelDenbow said...

No worries, Cat. Teething and colds can make a week killer. No rush.

**melissa lee** said...

Awesome little chipboard house!!! I'm thinkin' I may need me one of those too! THe hubs and I are hoping to get into a house next year and that little book would be so cool for ideas/pictures/samples!!! Thanks for all of the great inspiration!

shelly b said...

why o why are you cooler than me??? gosh I just love the new goods..and you make me want to get that book.